El PFI Escola Intermunicipal del Penedès amb la Marató

L’alumnat del PFI Auxiliar en Centres Sanitaris de l’Escola Intermunicipal del Penedès el 17 de novembre va participar a la Marató de TV3 fent un projecte d’intercanvi d’aprenentatge servei (APS).

Van recollir donatius per a la Marató a una parada del mercat setmanal de Sant Sadurní d’Anoia, on van oferir  espelmes, sabons i braçalets fets per ells. També van fer promoció de la salut fent demostracions de RCPs.

Va ser un èxit gràcies al treball de tots i totes i a la col·laboració dels visitants del mercat i dels membres de la Comunitat Educativa de l’Escola Intermunicipal.

Van conseguir 346 € per a la causa.

Moltes gràcies!!!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP