Desfilada Solidària a Palamós!

Desfilada Solidària de Moda i Roba sostenible del Rober de Càritas Palamós

PFI PTT Palamós-Palafrugell-Calonge i Sant Antoni

El passat 29 d’octubre l’alumnat del PFI- PTT dels cinc perfils de l’Institut del Baix Empordà de Palafrugell  van participar en la Desfilada Solidària de roba sostenible organitzada per l’Entitat Càritas Palamós, col·laborant cadascun dels perfils amb la seva part més representativa de la professió.

L’objecte de la col·laboració era doble: per una banda, que els joves participants del PFI coneguessin l’entitat així com la tasca que duen a terme en la comunitat i treballar amb ells els valors com la solidaritat i l’altruisme; i per altra banda, que cada grup de joves mostressin tots els coneixements professionalitzadors apresos fins al moment.

L’alumnat del perfil d’Hoteleria va oferir un petit refrigeri amb receptes creatives cuinades a partir dels aliments que l’entitat dispensa a través del seu banc d’aliments, convidant a les famílies que en són usuàries, a dur a terme receptes de cuina diferents i sanes.

L’alumnat del perfil de Jardineria va oferir un petit ram de flors als participants i una decoració floral perquè a l’acte de la desfilada no li faltes detall. La decoració consistia en diversos testos de flor rosa, flors amb material divers, garlandes d’esparraguera i boles d’esparraguera amb flor seca.

L’alumnat del perfil de Perruqueria va encarregar-se dels voluntaris que desfilaven per tal d’anar decidint el look tant del vestit com de pentinat més adequat per la desfilada de moda. El mateix dia de l’acte els voluntaris varen pentinar-se a les instal·lacions de perruqueria del grup de joves del perfil d’Imatge Personal i Perruqueria.

El alumnes del perfil de Serralleria es va encarregar de construir amb ferro unes estructures per tal de poder col·locar-hi una llaçada com a decorat a tot el passadís de catifa vermella de la desfilada.

Els alumnes del perfil de Vendes i atenció al públic es van encarregar de dissenyar el cartell publicitari i la difusió de l’esdeveniment, així com la rebuda de les persones assistents a la desfilada, presentació de l’acte, i també hi van haver que van desfilar com a models mostrant la roba que podem trobar al Rober de Càritas.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP