20è aniversari del PFI PTT Mollerussa i Tàrrega

El passat divendres va tenir lloc l’acte de fi de curs 20/21 del PFI PTT Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic de Mollerussa i Tàrrega. 20 nois i noies van celebrar la graduació d’uns estudis que els permetran seguir estudiant un cicle formatiu de grau mitjà i l’obtenció d’un certificat de professionalitat.

Aquesta ha estat la vintena edició del PFI PTT, al llarg d’aquests anys han aprofitat aquests estudis més de 500 nois i noies que no havien obtingut el graduat en ESO. Una oportunitat per a poder millorar professionalment i també retornar al sistema educatiu que s’ofereix des del Departament d’Educació, l’Ajuntament de Mollerussa i l’Ajuntament de Tàrrega.

Per tal de celebrar el 20è aniversari vam fer una recerca d’antic alumnat i professorat. Aquest és el vídeo resultant.

ENLLAÇ

Moltes gràcies i moltes felicitats a tots els qui hi han participat.

Alumnat de Mollerussa i Tàrrega curs 2020-2021

#pfiCAT #impulsFP