2ºJornades professionalitzadores del Camp de Tarragona

Els propers dies 22 i 23 de febrer els alumnes del PFI-PTT de Cambrils amb la participació i col·laboració dels diferents perfils professionals del camp de Tarragona, han organitzat les “2º Jornades professionalitzadores del Camp de Tarragona”.

Aquestes jornades, pretenen acostar l’experiència de cada sector als nostres quatre perfils: Cuina, Vendes, Jardineria i Peixateria; en forma de tallers i amb una interacció activa dels alumnes assistents, per desenvolupar les competències pròpies de la deontologia de la professió. L’objectiu d’aquest projecte, és que l’alumnat posi en pràctica els coneixements, destreses i procediments que han anat treballant des de l’inici del curs; és sense dubte, un esdeveniment enriquidor i de germanor de la província de Tarragona.

Només, ens cal agrair a coordinació del Departament d’Educació, Escola d’Hoteleria i Turisme, Ajuntament de Cambrils i els PFI- PPT del Camp de Tarragona, el seu suport envers la gestió i desenvolupament de les Jornades; sense ells, de ben segur, hagués estat impossible.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP