4a Fira de Microprojectes PFI

Avui s’ha celebrat la 4a edició de la Fira de Microprojectes, una iniciativa del Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional per impulsar la participació dels centres i de l’alumnat dels Programes de Formació i Inserció (PFI).

La Fira té lloc de manera virtual i acull 217 grups que sumen més de 3000 alumnes en total, fet que suposa un increment de 45 grups respecte a l’edició anterior. L’esdeveniment consta de tres torns, dos al matí i un a la tarda que ofereixen a l’alumnat l’oportunitat de presentar els microprojectes treballats durant el primer trimestre del curs.

Aquesta iniciativa, que s’emmarca dins dels projectes pedagògics dels PFI, té com a objectiu principal fomentar la integració i aplicació de les competències adquirides pels alumnes, tant les professionals com les bàsiques i transversals. La Fira, organitzada en diferents sales virtuals que es distribueixen per perfils professionals i afinitats, ha proporcionat un espai d’intercanvi ric i divers.

Els microprojectes no només han servit per consolidar les habilitats, sinó que també han promogut el treball interdisciplinari dels equips docents i han impulsat la col·laboració amb altres centres del territori. Això ha afavorit la creació de projectes en xarxa i l’aplicació pràctica dels coneixements adquirits en contextos reals.

Per obtenir més informació i accedir als detalls sobre els projectes presentats, es pot visitar l’espai web de la Fira a través d’aquest enllaç.

Felicitats a tot l’alumnat i professorat que han participat a la 4a Fira de Microprojectes.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP