Arrenca la 1a edició del projecte “Els valors de l’esport als PFI”

Finalitzem la setmana compartint amb vosaltres l’inici de Ia 1a edició del projecte “Els valors de l’esport als PFI”, a l’Osona sud. Hi participen 10 grups amb alumnat de les modalitats PTT Vic, PIP Vic, PTT Centelles i PTT Mancomunitat La Plana, dels Programes de Formació i Inserció.

L’alumnat dels programes d’aquests municipis, participarà el proper divendres dia 4, de novembre a la primera jornada del projecte a la sala d’actes de la Biblioteca Pilarín Bayés de Vic. L’activitat constarà de 3 xerrades sobre els valors de l’esport amb l’objectiu d’escoltar de primera mà, les històries de vida dels ponents que han hagut de superar diferents reptes que s’han anat trobat al llarg de les seva  trajectòria.

En una posterior sessió, prevista pel divendres 20 de gener, l’alumnat participarà d’una jornada esportiva, on realitzarà proves diverses amb l’objectiu de fomentar el treball en equip, la superació personal, i posar en pràctica els diferents valors que s’estan treballant,  a l’aula.

L’objectiu del projecte és fomentar els valors positius que contribueixen a la formació dels joves com a persones.  Aquestes actuacions potencien la relació entre alumnat PFI de diferents perfils professionals i de diferents poblacions properes a través de l’esport, una eina que serveix al professorat per treballar molts aspectes importants per al bon desenvolupament al llarg de la vida.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP