Autonomia energètica

Autonomia energètica: Una visita del PFI de fontaneria

L’alumnat del PFI d’auxiliar de fontaneria, calefacció i climatització de l’INS Illa dels Banyols (el Prat de Llobregat), un curs més, ha visitat La Fàbrica del Sol (Barcelona). Aquest edifici és una parada obligada per qualsevol persona interessada en el món de les instal·lacions i el manteniment o de la sostenibilitat en general, ja que és un exemple d’autonomia energètica. Geotèrmia, plaques fotovoltaiques, jardins verticals… són uns pocs exemples de les diferents estratègies mediambientals que el nostre alumnat han pogut conèixer durant aquesta activitat!

Aquí podeu veure algunes de les fotografies: