Buon viaggio studenti PFI!!

Com a proposta de mobilitat per a l’alumnat dels Programes de Formació i Inserció (PFI) hi ha l’estada Erasmus. Enguany es fa a Itàlia (Lavagna), una ciutat de la costa mediterrània, situada al nord d’Itàlia.

El passat dilluns 16 de juny, 13 alumnes dels programes d’arreu de Catalunya dels perfils de les famílies de comerç i hoteleria, juntament amb els tres docents acompanyants, van iniciar aquesta enriquidora experiència.

L’estada Erasmus té com a objectiu principal realitzar pràctiques en empreses del perfil professionals cursat per l’alumnat. A més a més, es beneficien de les classes d’idioma del país, en aquesta ocasió l’italià, i d’activitats demostratives de la família professional d’Hoteleria i Turisme. També realitzaran visites culturals dels llocs més interessants de la ciutat i dels seus voltants.

Les empreses on es realitzen les pràctiques estan situades a Chiavari i a Lavagna. Les dues ciutats són costaneres, estan a tocar una de l’altra i ofereixen l’oportunitat als joves d’aprendre i aplicar els coneixements teòric-pràctics de la part professional.

La data de retorn a casa serà el 27 de maig. Segur que serà una experiència molt motivadora i plena d’emocions, que recordaran sempre!

A continuació algunes fotografies de l’estada i un escrit que s’ha publicat en el diari local de Lavagna.

Buon viaggio!!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP