“Els Valors en l’Esport en el PFI”, Berguedà, Solsonès i Bages

Per finalitzar la segona edició del projecte “Els Valors de l’Esport en el PFI” a la Catalunya Central Berguedà, Bages i Solsonès, el passat 15 de Març es va realitzar la cloenda amb un seguit d’activitats lúdico-esportives que van tenir lloc a la zona esportiva de Sant Joan de Vilatorrada.

La jornada es va iniciar a les 9.30 del matí amb la benvinguda i acollida de l’alumnat dels diferents perfils PFI de l’Institut Guillem de Berguedà de Berga, Institut de Puig-reig, Francesc Ribalta de Solsona i, Quercus de Sant Joan de Vilatorrada  i Llobregat de Sallent.

A continuació, es van realitzar diverses proves esportives dirigides per l’alumnat de CFGS d’Animació socioesportiva de l’IES Quercus.  Bàdminton, Beirbol, Voleibol i Colpbol.

Després d’un esmorzar saludable, es va reprendre la jornada amb activitats de jocs cooperatius dirigides per l’alumnat del PFI del Quercus i del Llobregat, i per finalitzar la jornada es va fer el lliurament d’obsequis a tots els participants.

L’acte va comptar amb la presència d’un representant de l’equip directiu de l’Institut Quercus de Sant Joan de Vilatorrada i la Cap de Servei del PQPI, la Sra. Olga Romero, que van aprofitar l’ocasió per felicitar l’alumnat i animar-los a continuar treballant per assolir els seus objectius personals i professionals.

Tots els alumnes i professorat van rebre per la realització de les activitat un obsequi, que era  una samarreta per fer esport on el logo va ser dissenyat pel propi alumnat del PFI de Berga i una bosseta amb un ou de Xocolata dissenyat i realitzat per l’alumnat del PFI d’Hoteleria de Puig Reig. El grup de treball format per, Adrià Cornudella, Àngel Guerrero, Roser Armengol, Xavier Domènech, Aina Arboix , Xavier Selva, Laura Recoder, Josep casafont, Eva Ribera i  Elena Roqueta,  valora la jornada molt positivament i agraeix la participació i ajuda de tots els participants que han fet que la jornada sigui un èxit.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP