Cloenda Projecte Esports Osona Sud

Per finalitzar la primera edició del projecte “Els Valors de l’Esport en el PFI” a l’Osona Sud, el passat 20 de gener es va realitzar la cloenda amb un seguit d’activitats lúdico-esportives que van tenir lloc a les pistes municipals d’atletisme de Vic.

La jornada es va iniciar a les 9 del matí amb la benvinguda i acollida de l’alumnat. A continuació, es van realitzar diverses proves esportives a càrrec de Vic Activa’t.

La jornada va comptar amb la presència de regidors i altres representants dels municipis de la comarca, entre els quals hi havia la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Vic, Elisabet Franquesa. També hi va ser present la Cap del Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional, Olga Romero.

A la cloenda, es va recordar com s’havien treballat els valors en l’esport a l’aula i es va mostrar un audiovisual que recollia diferents moments del projecte. Les autoritats van aprofitar l’ocasió per felicitar l’alumnat i animar-los a continuar amb esforç i constància per així assolir els seus objectius personals i professionals.

Tots els participants van rebre uns petits obsequis elaborats per ells mateixos com medalles, diplomes, capsetes amb sabons i unes corones de llorer. La cloenda va finalitzar amb un aperitiu per tots els assistents a càrrec de l’alumnat de l’Escola d’Hostaleria de Tona.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP