Col·laboració de l’alumnat del PFI PTT d’Amposta amb Creu Roja

L’alumnat del curs de vendes, oficina  i atenció al públic del Programa de Formació i Inserció , Pla de transició al treball  d’Amposta,  organitzat pel Departament d’Educació i l’Ajuntament d’Amposta, ha realitzat un punt de venda en motiu del dia de Sant Valentí , per tal de recaptar fons per a l’associació Creu Roja d’Amposta.

El que es pretén transmetre mitjançant l’activitat és que l’alumnat vegi la importància de participar activament en la ciutadania donant suport a associacions que promouen l’ajuda i el recolzament a tothom que ho necessiti.

La recaptació va ascendir a 78 euros, els quals van ser entregats pel professorat responsable de curs als representants de l’associació Creu Roja Amposta.

D’altra banda, les responsables del programa agraeixen la col·laboració de tota la comunitat educativa que ha fet possible que l’activitat es dugués a terme mitjançant els seus donatius.

#pfiCAT #impulsFP