PFI INS ELS ALFACS : COM FER LA PREINSCRIPCIÓ a CICLES des del PFI

Bones,
Per a facilitar-vos la tasca de la preinscripció, us adjunto un petit manual que us pot resultar útil en cas de dubte.
Per a fer la matricula online necessitareu dues identificacions:
  1. Una identificació digital o certificat digital . Per senzill, us recomano la de idCAT. Necessari per a tot tràmit.
  2. El vostre número identificador d’alumne (l’identificador del RALC (Registre d’Alumnes de Catalunya)).
  3. Seguir les instruccions del video per a preinscripció des de PFI.
  1. idCAT: seguit aquest video i veureu com és senzill. Espereu 10 minuts abans de seguir amb la preinscripció perquè tarda un poc en registrar-se i us donarà error.
        2. Identificador RALC: És molt fàcil d’obtenir. Soles us caldrà laccès amb idCAT i la vostra data de naixement.
       3. Preinscripció al Cicle Mitjà: Una volta obtesos els dos passos anteriors, la resta és més fàcil:
  • Llocs clau per a que no vos done error:
  1. No teniu que posar el centre actual, eixa línea té que estar tota en blanc.
  2. Via d’accés: Prova i altres titulacions
  3. Nota del expedient = 0
Espere que us resulte aclaridor,

Salutacions,