Concurs d’oratòria: l’última paraula (PFI, CFGM, i CFGS)

Un proposem un concurs ben engrescador!!!

Aquest concurs us ajudarà a millorar la vostra oratòria! Molt útil per al desenvolupament d’un projecte professional bé sigui com a treballador per compte d’altri o professional independent o emprenedor.

No ho dubtis, apunta’t i millora la teva competència comunicativa!

PARTICIPANTS:

Els participants seran alumnes d’Ensenyaments professionals en actiu. Cicles formatius de grau mitjà i grau superior. El PFI participa a la categoria de GM. No hi ha límit d’edat.

EQUIPS:

Cada equip estarà configurat per 3 estudiants de cicles formatius siguin de grau mitjà (PFI assimilat com a GM) o grau superior. (Poden haver-hi alumnes de CFGM (PFI) i CFGS al mateix equip).

Nombre d’equips: 20 equips, un per centre (l’organització pot considerar, segons les circumstàncies de la inscripció, inscriure més d’un equip per centre)

FASES:

FASES CALENDARI UBICACIÓ ACCIÓ HORARI
Punt 0 2ª setmana novembre online formació inicial dels participants 9:30-12:30
Fase 1 3ª setmana novembre online els 20 equips, de 3 membres cada un, exposen els seus discursos sobre els ODS 9:30-12:30
Fase 2 4ª setmana novembre presencial Citilab de Cornellà 10 equips de 3 membres* exposen els seus discursos sobre els ODS 9:30-12:30
Fase 3 21 de desembre presencial a determinar (  a BCN) 7 equips de 3 membres** presenten el projecte del qual han format part en el Makerfest 9:00 -17:00

* un dels 3 membres perdrà el dret a parlar i exposar. Donarà suport per la recerca de continguts, l’elaboració de suport audiovisual, etc.

**dos  dels 3 membres perdran  el dret a parlar i exposar. Donaran  suport per la recerca de continguts, l’elaboració de suport audiovisual, etc.

TEMPS:

El temps dels discursos anirà en funció de les fases

FASE CALENDARI MEMBRES AMB DRET A PARLAR TEMPS DEL DISCURS PER MEMBRE
Fase 1 3ª setmana novembre 3 membres 2 minuts per membre (total 6 minuts per equip)
Fase 2 4ª setmana novembre 2 membres 2 minuts per membre (total 4 minuts per equip)
Fase 3 21 de desembre 1 membre 3 minuts per membre (total 3 minuts per equips)

TIPUS DE DISCURS:

1. defensa d’un tema (ODS) (dues primeres fases)
  2. defensa d’un projecte emprenedor / innovació al makerfest

PREMIS:

El concurs està dotat de premis amb valor econòmic per als guanyadors.

Animeu-vos a participar!!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP