Concurs Gastronòmic PFI

El proper divendres 21 de Maig es celebrarà la 6a. edició del Concurs Gastronòmic PFI.  És un projecte organitzat pel PFI-PTT Cambrils.

Els alumnes han treballat amb el professorat i experts de les tres especialitats de PFI que s’imparteixen a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils: Auxiliar de cuina i restauració, Auxiliar de Vendes, oficina i atenció al públic i Auxiliar de vivers i jardins, i suposa la culminació del treball realitzat durant tot el curs, en el marc del Projecte Integrat.

L’objectiu del projecte és que l’alumnat posi en pràctica els coneixements, destreses i competències professionals que han estat treballant des de l’inici de curs. Un cop elaborades les bases s’ha fet la selecció de cinc concursants de tot el territori català.

Els concursants seleccionats han estat :

– L. Gil del PFI-PTT de Tarragona

– I. Bah del PFI- PTT de Reus

– R. Cabrera del PFI-PTT de Molins de Rei

– X. Jaén del PFI-PTT Mancomunitat Alt Penedès.

– S. Sabaté del PFI-PTT de Cambrils.

Els participants disposaran de dues hores per a l’elaboració de dues receptes culinàries: arròs de bacallà i bunyols de bacallà, que seran jutjades per un jurat intern, format per professionals reconeguts del món de la restauració, i que romandrà dins de les cuines en el decurs de les elaboracions, i per un jurat extern format per representants del Departament d’Educació, l’Ajuntament de Cambrils i Dualiza.

Aquests concurs PFI del Departament d’Educació es durà a terme amb al finançament de Dualiza i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cambrils. Després de deliberar, en resultaran tres guanyadors i dos finalistes. Durant el concurs es prendran mesures extraordinàries de prevenció del Coronavirus SARS-Cov-2.

Molta sort a tots els participants!!

Més informació al web del Concurs

#pfiCAT #impulsFP