Concurs PFI; Perruqueria i estètica

El nostre alumnat PFI està molt motivat per la primera edició del concurs PFI d’imatge personal, i hi estan posant molt d’esforç!

Es presenten dos alumnes del nostre institut com a participants, una de cada classe de PFI la Carla i l’Àngela, i les acompanyen les seves companyes Madalina i Angy. Així mateix, les seves tutores i preparadores.

L’alumnat viu el concurs amb molta il·lusió, es prepara molt acuradament, intenta mantenir tots els detalls que es poden demanar amb molta atenció. Una altra de les motivacions que van descobrir, va ser treballar amb el material nou que ens ofereix la casa Comercial Brumen. L’únic que porten menys controlat, són els nervis, que ja estan a flor de pell.

Aquest concurs suposa un creixement personal per enfrontar-se a la realitat i posar en pràctica els seus coneixements. El fet de competir amb altres concursants també serà un repte. Tot i això, l’institut està orgullós del seu alumnat disposat a arribar fins a concursos i demostrar el talent que s’adquireix a les nostres aules.

Precisant a contrarellotge els últims detalls, tenim un ventall d’emocions i ganes que arribi el moment tan esperat.