Conèixer el sector professional

L’alumna o alumne concursants han de fer unes determinades operacions de perruqueria i d’estètica. Hom pot pensar que n’hi ha hagut prou amb la pràctica prèvia, reiterada i ben seqüenciada, d’aquestes operacions.

Com s’equivoca qui pensa això! Perquè les operacions de perruqueria i estètica tinguin el punt d’excel·lència que premia el concurs, el pensament de l’alumna o alumne ha d’estar amarat del que podríem dir l’ecosistema del sector professional.

I és per això que les tutores i tutors programen un rigorós calendari de visites: fires; indústries de cosmètics, de perruques, i semblants; salons de bellesa que es distingeixen per llur qualitat tècnica i de servei; museus o exposicions.

En definitiva es tracta de comprendre la cultura del sector.

INS CASTELL DELS TEMPLERS. LLEIDA