Concurs Vídeo Challenge. Fundació Exit.

Els grups d’alumnes de PFI dels grups de Muntatge i instal·lacions d’equips informàtics de l’Institut Tecnològic de Barcelona van guanyar el premi del públic del concurs de Vídeo Challenge organitzat per la Fundació Éxit dins del programa pilot d’orientació.

Els alumnes van gravar una entrevista a una professional de Naturgy, Anna Martínez, editant-lo amb programes d’edició. Posteriorment el van penjar a xarxes socials on van rebre una gran quantitat de votacions, quedant els primers d’entre tots els publicats.

El premi constava d’un dia a Port Aventura per a tots els alumnes i per a tres docents, sortida que es realitzarà a final de curs.

Enhorabona!