Coneixent el company misteriós

Els alumnes del PFI d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic de Vilanova i la Geltrú conjuntament amb els alumnes del PFI d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic de Vilafranca del Penedès, han organitzat el projecte “Coneixent el company misteriós”.

L’activitat ha consistit en la tramitació i l’intercanvi de correspondència entre els diferents alumnes del PFI de Vilafranca i Vilanova i la Geltrú, que no es coneixen entre ells amb l’objectiu de millorar la seva expressió escrita i el seu discurs, treballant de manera real tots els processos d’enviament de correspondència.

Durant aquestes tres setmanes els diferents alumnes han anat compartint entre ells experiències, aficions i relats meravellosos.

Una experiència molt enriquidora que ha deixat unes històries per sempre en el record de tots ells.

#pfiCAT #impulsFP