Creacions

El PFI Auxiliar d’imatge personal: perruqueria i estètica de l’Institut Castell dels Templers de Lleida, ha realitzat com a projecte Integrat un treball que porta per títol CREACIONS.

En aquest projecte s’han volgut posar en pràctica tant els coneixements teòrics com a pràctics del canvi de forma i de color de manera que l’alumnat ha pogut demostrar la seva creativitat, iniciativa i autonomia.

L’alumnat durant uns dies ha hagut d’anar resolent els problemes que han anat sorgint fins a aconseguir el pentinat i color elegit al començament.

Com podreu comprovar el resultat ha estat molt positiu.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP