DESCOBRIM EL NOSTRE ENTORN!

Els alumnes del PFI d’Auxiliar d’Imatge personal de l’Institut Ramón Turró i Darder han fet una sortida de tutoria pel poble.

Han visitat Malgrat de mar, la seva platja, els carrers del centre del poble, els parcs de can Campassol i del castell, la Torre de la vídua Sala, acabant al parc Francesc Macià.

Amb aquesta sortida els alumnes han gaudit d’una passejada per diferents racons de Malgrat, s’han relacionat entre ells i amb les professores, en un espai a l’aire lliure que sempre ajuda a millorar les relacions, augmentar el sentiment de pertinença al grup i respecte als companys.

N’estem molt contentes!