Descobrint la 5ena edició d’Històries de Vida

Aquest matí ha tingut lloc la sessió inaugural del projecte Històries de Vida, del Departament d’Educació, amb les persones voluntàries que acompanyaran l’alumnat del #pfiCAT.

Aquesta any s’arriba a la 5ena edició amb més de 500 alumnes, més de 80 voluntaris arreu del territori català i 38 empreses.

El projecte està consta d’una activitat obligatòria en petit grup, on el voluntari explica la seva experiència de vida acadèmica i professional i proporciona a l’alumnat ajuda i suport, a través de l’orientació i l’acompanyament durant el curs.

A més, el projecte compta amb un seguit d’activitats opcionals, relacionades amb els #ODS, que enriqueixen l’experiència i generen vincle entre centres #pfiCAT.

Com a novetat, aquest any l’empresa T-Sysytems ha facilitat una app per a la gestió del projecte, que permetrà a alumnat, #centrespfi i persones voluntàries participar en les activitats proposades. L’eina, igual que el projecte és viva i participativa! S’escolten les aportacions i propostes que van sorgint.

Let’s go als #projectes #pfiCAT 👏👏👏

#impulsFP #SomFP