Benvinguda PFI-PTT Girona

El divendres 14 d’octubre es va donar la benvinguda als ALUMNES dels cinc perfils professionals: construcció, fabricació mecànica, hoteleria, vendes, muntatges elèctrics aigua i gas.

L’acte organitzat per l’Ajuntament de Girona es va portar a terme al Centre de la Mercè amb el cap d’àrea de promoció econòmica, directora i tècnic del Servei Municipal d’Ocupació juntament amb el coordinador de formació professional i coordinadora dels PFI dels Serveis Territorials d’Educació de Girona.

Es va fer una benvinguda, presentació i es van donar ànims als alumnes a cursar aquesta formació, un Kahoot relacionat amb el coneixement del PFI i finalment un aperitiu. La valoració ha estat tan positiva que l’equip docent s’ha animat a preparar una cloenda a final de curs!!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP