DOCENTLABPFI_ONLINE: connexió, col·laboració i creixement docent

Durant el curs 2025-2026, l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona ha impulsat el projecte DOCENTLABPFI_ONLINE – Barcelonès, una iniciativa innovadora adreçada al professorat dels Programes de Formació i Inserció (PFI) de la Xarxa PFI-2.

El projecte neix amb la voluntat de crear un espai virtual de trobada i intercanvi entre docents, amb l’objectiu de compartir experiències, detectar necessitats formatives i generar propostes de millora que reforcin la pràctica educativa i la cohesió de la xarxa.

Al llarg del curs, s’han desenvolupat diferents accions: des de la recollida d’interessos del professorat fins a la creació d’un entorn web col·laboratiu i l’organització d’una sessió online amb dinàmiques cooperatives. Aquest espai ha permès treballar per àmbits professionals, afavorint el debat i l’intercanvi de bones pràctiques entre especialitats com restauració, cuina i l’àmbit sanitari.

El projecte culmina amb l’elaboració i difusió d’un recull de conclusions i experiències compartides, que esdevé un recurs útil per a tota la comunitat PFI.

DOCENTLABPFI_ONLINE és, en definitiva, una aposta per la innovació, el treball en xarxa i la millora contínua de la tasca docent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>