Donació de conreu de l’hort del PFI-PTT Palafrugell

Els alumnes del PFI-PTT de jardineria de Palafrugell – Calonge i Sant Antoni, treballen dues parcel·les als horts municipals de les Arenes. Aquest curs han dedicat una d’elles a cultivar plantes aromàtiques i l’altra l’han destinat a fer hort.

Ara, el COVID-19 impedeix als alumnes anar a fer el manteniment i seguir conreant. No obstant, en fan un seguiment amb vídeos que els ensenya el docent de jardineria per així ells/es treballar sobre quines feines caldria fer, amb quines eines, quins enciams estan a punt per ser arrencats…

Quan van veure que alguns dels enciams ja es podien collir, van decidir fer una donació a una entitat social del municipi. Van escollir el geriàtric Nostra Senyora de Montserrat per donar continuïtat a una iniciativa del curs passat en què havien fet donacions en aquest mateix centre.

Així doncs, dilluns 4 maig van poder fer una entrega de 2 caixes d’enciams i dilluns 11 una nova donació de tres caixes més.

La mare superiora i la cuinera han agraït molt aquesta donació per part de l’alumnat del PFI-PTT de jardineria i serviran els enciams a les persones grans residents al centre.

Els i les alumnes estan contents que entitats del municipi es puguin beneficiar d’allò que ells produeixen.

Felicitats per la feina!!

#pfiCAT #impulsFP