El PFI Dertosa participa en el Dia Internacional contra les violències envers la dona

Un any més, l’Ajuntament de Tortosa commemora del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones, amb la lectura del manifest per part de l’alumnat i diversos actes de ball i el clip teatral “Pandèmia”.

Aquesta activitat pretén ser un espai de reflexió i de visibilització de les violències estructurals que sustenten la violència contra la dona, i que, de tan naturalitzades que arriben a estar dins la societat, així com de la subtilesa que les caracteritza, no les percebem com a tals, i fins i tot, ens poden semblar inofensives o de vegades, gracioses.

L’alumnat del PFI PTT de l’Institut Dertosa ha encès onze espelmes per recordar les deu dones i el menor assassinades a Catalunya.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP