El PFI-PIP Aux. de Construcció d’Ulldecona crea una saleta de reunions

Els alumnes del PFI de l’Institut Manuel Sales i Ferré d´Ulldecona -Tarragona- han realitzat la construcció d’una aula auxiliar a l’edifici del centre eductiu amb accés des del hall del centre, amb la finalitat de tenir un lloc habilitat per reunir-se amb el personal extern al centre. La mancança d’aquest espai ha donat peu a tenir l’oportunitat al centre de construir-se seguint l’estètica de l’edifici.

Els alumnes han seguit pas a pas les instruccions detallades per l’equip docent del PFI, complint la normativa vigent, amb l’objectiu d’aplicar tots els continguts teòrics i pràctics adquirits fins al moment. L’alumnat ha tingut que realitzar els càlculs d’espai, de materials a utilitzar com són les totxanes, realitzar els plànols a escala 1:25, disseny i decoració amb programes de 3D, replantejament en sec, construir per filades alineades amb obra vista, entre d’altres tasques; amb la finalitat de treballar les capacitats clau i concretament la integració i la cooperació d’equip per realitzar el projecte que s’integra al centre educatiu.

Ha sigut un obra força gratificant, sabent que la finalitat d’aquest projecte esta molt valorada pel personal docent del centre.

Moltes felicitats a tots els implicats!!!

Construcció i acabat

#pfiCAT #impulsFP