El PFI-PTT de Figueres participa en el projecte recyclos

L’alumnat del PFI-PTT de vendes de Figueres han participat al projecte RECYCLOS que promociona l’Ajuntament de Figueres. Aquest projecte permet conscienciar l’alumnat del reciclatge dels envasos de plàstics, llaunes …….

Aquest reciclatge es transforma en punts que es cedeixen a projectes mediembientals de la comarca. Els punts aconseguits ens han permès col.laborar al projecte de conservació de ratspenats de la comarca de l`Alt Empordà. A part els alumnes han reciclat i transformat diferents productes ( pots de vidre, neumàtics …) ja en desús en altres per tal de donar-los hi una segona vida.

#pfiCAT #impulsFP