El PFI-PTT de Vilafranca col·labora amb El Rebost Solidari

Un any més, l’alumnat del curs d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic del PFI-Pla de Transició al Treball de Vilafranca del Penedès ha col·laborat amb El Rebost Solidari de Vilafranca.

El Rebost Solidari, gestionat per l’associació Ressò, té per objectiu distribuir aliments a les famílies de Vilafranca que ho necessiten, i que són derivades pels Serveis Socials de l’Ajuntament.

Del 14 al 17 de juny, l’alumnat ha participat en tasques d’atenció al públic, preparació i classificació d’aliments, control d’estocs, suport a la caixa i tasques auxiliars de magatzem al local de l’Avinguda del Garraf, 18.

La valoració que n’han fet els alumnes ha estat molt positiva. ja que aquesta estada formativa els ha permès posar en pràctica els coneixements adquirits al llarg del curs i els ha obert, a més a més, una finestra al món del voluntariat, proporcionant-los una experiència de servei a la comunitat que ha deixat un impacte molt positiu en tot el grup, tant pel fet de ser una feina que tenia un valor afegit com pel bon ambient i l’assessorament que han rebut per part de les persones voluntàries del Rebost Solidari.

Des del PFI PTT, el professor tècnic, Jesús Bádenas, i la tutora, Imma Llopart, agraeixen als i les voluntàries del Rebost Solidari, i especialment al Sr. Lluís Lázaro, que ens hagin facilitat una vegada més aquesta col·laboració tan especial i enriquidora.

Aprofitem per animar a tothom que tingui una mica de temps lliure i ganes d’ajudar, a posar-se en contacte amb el banc d’aliments que tinguin més proper, per tal de donar un cop de mà en aquests temps en què tota ajuda, per petita que sigui, és benvinguda.

#pfiCAT #impulsFP