EL PFI-PTT de Vilafranca visita el Museu Europeu d’Art Modern de Barcelona

L’alumnat de l’especialitat d’Auxiliar de fabricació mecànica i instal·lacions electrotècniques del PFI-PTT (Programa de Formació i Inserció) de Vilafranca va visitar el passat 26 de novembre l’exposició de les obres guanyadores i finalistes del 15è Saló Internacional ARC (Art Renewal Center) que consta de 103 obres de tot el món exposades al Museu Europeu d’Art Modern de Barcelona (MEAM).  Les categories dels premis incloïen: Figuratiu, Retrat, Realisme imaginatiu, Plenitud de Vida, Natura Morta, Pintura a l’aire lliure, Paisatge, Animals, Dibuix, Escultura, a més de la categoria especial per a adolescents (13 a 19 anys).

Els joves van tenir l’oportunitat de gaudir de les obres d’art i valorar l’aprenentatge al llarg de la vida en contextos no formals. La valoració que n’han fet els alumnes ha estat molt positiva ja que el realisme de les obres els va permetre participar d’una experiència dotada d’un llenguatge recognoscible i universal, capaç de comunicar humanitat, bellesa i poesia.

El PFI – Pla de Transició al Treball es duu a terme mitjançant la cooperació entre el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

Vilafranca del Penedès,  29 de novembre de 2021