El PFI-PTT L’Escala finalitzem el Projecte Integrat!

El PFI-PTT L’Escala hem realitzat el projecte integrat col·laborant amb la Unió de Botiguers i Empresaris Turístics de l’Escala (UBET) i l’Ajuntament de L’Escala, creant propostes de millora i decoració pels aparadors dels comerços buits.

A demanda de la UBET, i per la necessitat de millorar la imatge del municipi, l’alumnat ha dissenyat cartells publicitaris i turístics, en format vinil.

Aquestes propostes van ser exposades per l’alumnat, millorades amb les recomanacions dels companys i professorat, i presentades als presidents de l’Unió. També, s’ha escollit un dels comerços com a exemple per aplicar els dissenys escollits.

Estem molt contents dels resultats i a l’espera dels fons públics de l’Ajuntament per poder veure fer-se realitat les propostes!

#pfiCAT #impulsFP