El PTT Sant Celoni il·lumina i insonoritza l’estudi de filmació de l’anunci ISGlobal

Els joves del PFI-PTT de Sant Celoni està duent a terme un projecte col·laboratiu amb l’ISGlobal en relació a la sensibilització de l’alumnat i a la població sobre la RAM( resistència antimicrobiana) que permeti l’intercanvi d’experiències educatives i de materials didàctics.

El projecte consisteix en treballar un document audiovisual (anunci) sobre la prevenció de la RAM i l’ús responsable d’antibiòtics filmat per l’alumnat PFI. Els joves del perfil de MIEAG s’han encarregat  d’insonoritzar i il·luminar un estudi  de gravació per l’anunci d’IS Global.

El document audiovisual té prevista  la visualització a les xarxes socials del PFI- PTT,  a la coordinació PFI’s i l’ajuntament de Sant Celoni,tanmateix el resultat, fruit de l’acord amb les referents del projecte europeu a l’entitat Is Global, tindrà molta rellevància i visibilitat internacional en l’àmbit específic.

La col·laboració PTT- ISGlobal es reedita de nou com un pilot de futures ofertes del propi ISGlobal cap a d’altres espais formatius, accions previstes dins del del projecte Europeu SAFE (Superbug Awareness For Education) que lidera la Dra. Clara Ballesté Delpierre, la nostra referent a l’entitat.

#pfiCAT #impulsFP