El PTT Amposta als Premis ImpulsFP

L’alumnat del curs de vendes, oficina i atenció al públic del PFI PTT d’Amposta, ha obtingut el primer premi en la categoria PFI dels premis ImpulsFP que es van entregar el passat dia 22 de maig a l’institut Dertosa. El projecte emprenedor del PTT  es centra en un espai comercial de roba i complements de segona mà. Va sorgir per la necessitat de fer un comerç més sostenible i fer un aprofitament dels recursos. Al  comerç l’alumnat gestiona roba i complements de segona mà , aportats per persones de la comunitat educativa .

Aquests productes són valorats amb moneda simbòlica i després , són proposats per la venda, i així els hi donem una segona oportunitat. Es treballa de forma cooperativa : posem a punt els productes, els gestionem mitjançant el programa informàtic Dolibarr 16.0, etiquetem i reciclem tots els recursos que tenim per posar a punt l’espai comercial i el nostre aparador , per tal de que tota la comunitat educativa vingui a veure els nostres productes i els puguin adquirir, mitjançant aquesta moneda simbòlica.

Per dinamitzar aquest projecte de venda, s’obre al públic tots els dimecres al matí i l’alumnat realitza  diverses campanyes de difusió  mitjançant cartelleria i posts en xarxes socials. El professorat del curs donem l’enhorabona a tot l’alumnat participant per la feina ben feta i la implicació que han demostrat.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP