El PTT l’Escala finalitza el microprojecte

Els alumnes del PTT l’Escala han finalitzat el Microprojecte. Aquest ha consistit en l’elaboració i entrega de Tions de Nadal per alguns dels comerços associats a l’UBET.

La segona part del Microprojecte ha estat assistir a l’escola Escolapi de l’Escala on ens hem dividit en tres, d’aquesta manera cada grup d’estudiants del PTT s’encarrega d’un grup de 17-18 alumnes, per tal d’elaborar postals de Nadal. Una gran experiència!

Tot el treball elaborat ha permès enfortir en les competències professionals del nostre PTT als alumnes. Hem descobert que el treball en equip aporta molts beneficis i estem molt satisfets amb el resultat de la feina fet.

Volem donar les GRÀCIES a tots i totes el que han fet possible aquest Microprojecte que ens ha fet sentir TAN GRANS!