Saltwalker – Un projecte solidari

El PFI de vendes, oficina i atenció al públic del PTT de Salt hem pretès que l’alumnat participés d’un projecte engrescador a partir de la cursa solidària TRAILWALKER. Les i els joves han recaptat fons, treballant per  comissions per tal de comercialitzar i promocionar el projecte. Gràcies al seu esforç, han pogut contribuir amb 500 euros per fer arribar aigua a zones desfavorides.

PARADA MERCAT DE SALT

Què hem fet exactament? Des del disseny del logotip de l’equip, al disseny de la samarreta per les participants i la posterior venda d’una samarreta, també dissenyada pel grup-classe, per recaptar fons. S’ha promocionat el projecte a través de les xarxes socials i han muntat la parada en diferents espais de Salt per aconseguir els diners. Ha estat una gran EXPERIÈNCIA SOLIDÀRIA!

Alumnes amb la samarreta

#pfiCAT #impulsFP #SomFP