Els alumnes del PFI de l’Institut Pere Martell reben la visita del Conseller d’Educació

El passat 26 de novembre els consellers d’Educació i d’Empresa i Treball, Josep Gonzàlez-Cambray i Roger Torrent, van visitar l’Institut Pere Martell, en motiu de la presentació de la nova campanya, feta a Tarragona, per fomentar l’acreditació de competències professionals.  L’acreditació de competències professionals (que serveix perquè professionals en situació d’atur o sense titulació puguin acreditar la seva experiència laboral en competències de la Formació Professional), i els Programes de Formació Professional són accions i programes inclosos en la Formació Professional.

En el seu pas pel centre educatiu, el Conseller Josep Gonàlez-Cambray va visitar les instal·lacions del centres i els diferents ensenyaments, incloent la parada al taller de l’especialitat del PFI-FIAP d’Auxiliar de fusteria i instal·lació de mobles, on va poder conversar amb l’alumnat dels programes i compartir una estona de la seva feina a l’aula.

Molt bona feina per part dels alumnes i docents dels programes!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP