Els protagonistes del PFI

Avui donem veu a un alumne ex alumnes del PFI-PTT Sabadell, que també va participar en el projecte Històries de Vida.

Juan Quiroga, destaca com el seu pas pel PFI, el curs 2018-19 li va permetre descobrir el propi valor, gràcies al treball que va fer amb la tutora del grup, i la resta de professorat implicat en la resta de mòduls professionals! Aquesta feina, el va portar a conèixer-se una mica més!!

Juan va ser un dels alumnes que va participar en la primera edició del Projecte Històries de Vida (HdV) creat des de l’àrea de Projectes dels PFI, amb la finalitat de posar en contacte a alumnes PFI amb voluntaris d’empreses de diferents sectors per compartir la seva experiència personal, acadèmica i professional.

HdV, el va ajudar a adonar-se que podia continuar el seu camí, a pesar d’haver tingut una vida complicada. Encara pensa, en molts dels consells que la seva voluntària del projecte, la Maite Poch, de C&A, li va explicar, i les vivències que de jove va experimentar per anar definint el seu camí educatiu, professional i de vida.

Juan va començar el PFI per intentar coses noves, por donar-se una oportunitat, i ara la seva trajectòria continua a través de l’assoliment del GESO, a l’Escola d’Adults!

Moltes felicitats Juan, per compartir amb nosaltres una part del teu camí!

#pfiCAT #impulsFP