Escape room del CFGS d’Anatomia Patològica, al PFI Auxiliar en centres sanitaris

Els estudiants del segon curs del Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) d’Anatomia Patològica de l’Institut Cal·lípolis han tingut l’oportunitat de compartir les seves experiències i coneixements amb els alumnes del Programa de Formació i Inserció (PFI) d’Auxiliar en Centres Sanitaris. La iniciativa va prendre forma mitjançant un original i dinàmic escape room desenvolupat al laboratori, acompanyat d’un passa paraules entretingut que va mantenir a tots els participants immersos en la temàtica. L’objectiu principal era exposar les funcions i responsabilitats que assumeixen com a tècnics d’anatomia en els centres sanitaris.

L’escape room al laboratori va ser el punt que va oferir als estudiants l’oportunitat de posar en pràctica els seus coneixements teòrics en un entorn pràctic i interactiu. Aquest enfocament pràctic va permetre als alumnes del PFI comprendre millor les tasques que realitzen els tècnics d’anatomia en el seu dia a dia.

També es va organitzar un passa paraules que va mantenir un ambient distès i divertit entre tots els estudiants participants. A través d’aquesta activitat, es van reforçar els llaços entre els dos grups d’estudiants, creant un espai propici per al diàleg i la interacció entre l’alumnat. Tant els estudiants del CFGS com els del PFI van agrair l’oportunitat de participar en aquesta experiència enriquidora, subratllant la importància de continuar amb aquest tipus d’iniciatives que fomentin la interacció i el compartir coneixements.

#SomFP #ImpulsFP #pfiCAT