Èxit de la campanya de donació de sang – Institut de Sales

Dimecres 3 de maig de 2023, l’alumnat del PFI Auxiliar en Centres Sanitaris de l’Institut de Sales va participar activament de la campanya de donació de sang liderada pel Banc de Sang i Teixits.

Ha estat una experiència molt positiva i enriquidora per a l’alumnat del PFI, que s’han encarregat del procés de difusió i de l’acollida de totes les persones donants.

La participació va ser de 84 persones donants, tot un èxit, entre les quals hi ha tres persones que formen part del grup de PFI de l’Institut de Sales que es van animar a donar sang per primera vegada!

Estem molt agraïdes a l’equip del Banc de Sang i Teixits per comptar amb nosaltres, per tota la feina feta, per la seva atenció i col·laboració. També n’estem molt agraïdes a totes les persones que van participar, en especial a l’alumnat de la Formació Professional, l’equip docent i les famílies de l’Institut de Sales per la seva iniciativa i empenta.

Estem segures que el procés de difusió, els passa-classes, el disseny del cartell i totes les tasques que s’han derivat d’aquest micro-projecte, assumides pel grup de PFI d’Auxiliar en Centres Sanitaris, s’han dut a terme amb un alt nivell de motivació i d’esforç que ha tingut els seus fruits i que s’ha vist recompensat.

Bon treball, felicitats per la feina realitzada! L’any que ve més i millor, us hi esperem a totes!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP #accionssolidàries #joves #insdesales