Experiència Ducati

Avui ha tingut lloc la trobada virtual amb Carlos Serrano de Ducati Tailàndia (AfterSales Manager and DRE Riding Experience Instructor a Ducati Motor) . Gràcies al projecte Històries de Vida, l’alumnat i professorat participant dels programes de:

PTT El Prat Llobregat, FIAP Martí i Pol, PTT Viladecans, PTT Martorell, FIAP Escola del Treball, PIP Institut Joan Ramon Benaprès, PIP Institut Rambla Prim, PTT Calella, PIP Institut Daniel Blanxart, PTT Mollerussa, PTT Salou, PTT Lloret de Mar, PTT San Adrià, PIP Institut Castellarnau, PIP Institut Castell dels Templers, FIAP Institut Calamot, PIP Institut les Vinyes, PTT Rubí, PIP Institut Quercus, PIP Institut Guissona,  PIP Institut Josep Vallverdú, PTT Sant Boi i PTT Granollers

han pogut conèixer la seva trajectòria professional i el procés de fabricació de la moto Ducati SUPERLEGGERA V4. Amb un tour virtual per tots els processos de fabricació, s’ha mostrat el desenvolupament de les fases de producció des de que arriba una comanda fins que el seu comprador obté la compra, els departaments implicats i la filosofia que hi ha al darrera d’una de les marques de motos més prestigioses del món. Un cop fet el tour, s’han pogut fer preguntes i establir una comunicació distesa i molt interessant entre els assistents.

S’ha finalitzat amb una engegada de motor ben sonora que ha deixat satisfets a tot l’alumnat apassionat del motor!!

Moltes gràcies Carlos Serrano voluntari d’Històries de Vida, per donar l’oportunitat a l’alumnat PFI de conèixer el funcionament de producció de Ducati, i una mica més de la teva història de vida i també professional!