Final Històries de Vida

La setmana passada va tenir lloc la trobada final del Projecte Històries de Vida, a les instal·lacions de l’Espai Play Barcelona Fòrum, en les que van participar l’alumnat de quatre centres PFI: PTT Sant Cugat, PTT Guissona, PFI Institut Martí i Pol de Cornellà i PTT Prat de Llobregat.

La jornada va ser tot un èxit, i tant alumnat com professorat va poder gaudir de les activitats lúdic esportives preparades per l’equip del projecte. L’alumnat dels diferents grups va anar passant per quatre espais, en els que van poder jugar i gaudir d’una estona de futbol, de bàsquet, de skate i d’un espai recreatiu amb taules de ping pong, de mà i de peu, llits elàstics, taules surf per fer equilibri etc. També van disposar de temps lliure per continuar jugant on es preferís. Durant tota l’activitat van disposar de bon ambient, un dia molt agradable, i fruita proporcionada per Mercabarna.

Paral·lelament, es van fer les gravacions del Concurs publicitari, Qui millor que tu”. Els equips que es van apuntar prèviament, van poder disposar de l’espai chill-out per fer el dibuix i enregistrar amb el càmera el seu eslògan. Van participar 5 equips, amb tres alumnes cadascun i van guanyar unes entrades per anar a Port Aventura.

Després es va poder veure una exhibició Hip hop per part de la Nave Dance Studio classificats pel Campionat del Món que es disputarà a l’agost a Arizona. Tot un espectacle poder-los veure en directe!

Finalment es va fer l’entrega d’obsequis per a tots els participants, i el sorteig de productes de Tendam i Juguettos.

Una gran experiència, i un gran final de projecte!

Moltes gràcies a tothom per aquest magnífic dia i a les empreses col·laboradores del projecte.

Per últim mencionar, que hi haurà activitats puntuals de fi de projecte en altres localitats que permetrà ajuntar a diversos centres participants dels programes.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP