Final PFI Challenge

Dimecres dia 6 d’abril va tenir lloc la final del PFI Challenge, a les instal·lacions d’Impact Hub Barcelona. Aquest concurs dels Programes de Formació i Inserció, del Departament d’Educació ha treballat el repte “Com podem fomentar la motivació en la formació de l’alumnat PFI”, durant 8 setmanes, a través de la metodologia Design Thinking.

Les propostes que han arribat a la gran final, han estat valorades per un jurat compost per una persona representant de Randstad Fundación, una de T-Systems, una d’Impact Hub, una de Caixabank i per part del Departament d’Educació, el subdirector de Programes i Projectes, de la DGde Formació Professional, el sr. Andrés Villena. L’alumnat ha pogut comunicar i defensar la seva proposta al repte proposat, i respondre les preguntes del jurat.

El primer premi ha estat per a l’alumnat del PFI Jesuïtes, Escola del Clot de Barcelona. I el segon premi parar a l’alumnat del PFI PTT Granollers. Us animem a que mireu els vídeos amb les fantàstiques idees proposades per l’alumnat, al seu web.

Els dos grups guanyadors s’han emportat un portàtil per a cada membre de l’equip, de la mà de T-Sysytems. També s’ha sortejat entre tots els alumnes que han assistit a la final un ordinador portàtil. Tots els ordinadors han estat donats per l’empresa T-Systems.

Aquest projecte es porta a terme amb la col·laboració de CaixaBank Dualitza.

Tothom va sortir molt content!! Volem donar les gràcies per la participació i la bona predisposició de totes les persones implicades!! Seguirem millorant,.. amb més propostes per al curs vinent!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP