Finalistes Concurs PFI: Perruqueria i Estètica

El passat dimarts 18 d’abril el jurat que forma part del concurs PFI: Perruqueria i Estètica va visionar els vídeos dels centres PFI participants. Us presentem les persones que formen part d’aquest gran jurat, que amb la seva professionalitat van valorar la bona feina feta per l’alumnat i pels centres dels programes! Elles són:

• Sayuri Nakamura, del Departament d’Educació de L’Oréal.
  • Cristina Elpuente, persona experta d’estètica de la marca Ximart.
  • Eva Parés, professional del sector de la Imatge Personal.
  • Laura Soler, tutora de cicles formatius de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar, del Departament d’Educació.

S’han acceptat tots els vídeos enviats per a la seva valoració. El jurat ha establert una penalització del 20% de la nota final en aquells vídeos que han especificat el centre PFI o han usat productes no enviats per l’organització. També, s’ha produït un empat en les puntuacions de dos participants, i l’organització ha decidit que tots dos passin a la final, per tant, un total de 18 són els seleccionats per a la final.

La jornada va ser intensa i el jurat ho va tenir molt difícil per decidir quins alumnes serien els seleccionats per passar a la final del concurs! Ara sí, ja tenim els 18 participants que aniran el dia 18 de maig a les instal·lacions de L’Oréal Lab a Barcelona.

Moltíssimes gràcies a tothom per haver participat. Desitgem que el procés hagi estat gratificant i que l’aprenentatge de l’experiència doni la motivació per seguir millorant i tirar endavant en la professió de la perruqueria i l’estètica.

El dia 27 d’abril farem una reunió informativa online per als centres seleccionats, rebreu la convocatòria per email.

Participants admesos a la gran final del concurs:

PTT Esplugues: Ashlee Dayana Arias
Institut Mare de Déu de la Mercè: Darlyn Janelly Hernandez
Institut Miquel Biada: Inés Camacho
Institut Camps Blancs: Ever Campoy i Gabriela Lupa
Institut Enric Borràs: Daria Talpes i Douae Boulehyah
PTT Vic: Maria Fernanda López i Fekaa Rosina
Institut Les Vinyes: Andrea Galván
Parc Estudi: Júlia Rigol
Institut Vall d’Hebron: Marian Yassir
Institut Les Salines: Aylin Sierra i Kiliski Acosta
Institut Salvador Seguí: Naydelin Montero
Institut Castell dels Templers: Ludmilla Pereira i Antonio Santiago
Escola Pia Sant Antoni: Rocio Regueras

Podeu consultar els vídeos enviats pels participants a la fase eliminatòria a la següent carpeta.