Formació amb l’empresa Saltoki

Dins el marc de la col·laboració entre els PFI i l’empresa Saltoki, en la que estan participant els grups d’Igualada, Lleida, Granollers, Salt i Viladecans, el PTT Lleida del perfil d’Auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic, ha finalitzat avui la Formació en Entorn Laboral (FEL) de 40 hores en les instal·lacions de Saltoki Lleida.

La valoració per part de l’empresa com per part de l’alumnat ha estat molt positiva. Els dos docents han estat molt motivats en tot moment i s’han implicat moltíssim. Molt bona feinaa alumnat PFI!!

#pfiCAT #impulsFP