I Jornada projecte esports a Lleida

L’institut Escola Torre Queralt ha organitzat la primera trobada del Projecte Esports, que ha comptat amb la participació d’un centenar d’alumnes de diversos centres on es cursen diferents famílies professionals de PFI de la ciutat de Lleida.

Cal destacar l’important paper que han desenvolupat els alumnes del nostre PFI a l’hora d’organitzar la trobada. La jornada ha comptat amb la participació de dos ponents de luxe, com són l’esportista i medallista olímpic Saul Craviotto i el narrador i pedagog Jordi Amenós. Tots dos ens han parlat sobre educació i valors en l’esport de competició i com aquests aprenentatges es poden traslladar a la vida quotidiana del nostre alumnat. A més a més els alumnes han gaudit de les històries i experiències narrades dintre i fora del terreny de joc.

Tot un èxit de participació i gran quantitat d’estímuls i experiències  pels alumnes PFI de Lleida.

#pfiCAT #SomFP #ImpulsFP