I si, no hi veus?

L’alumnat del PFI PTT Molins de Rei, dels perfils de d’hoteleria i turisme, i comerç i màrqueting, va fer una activitat d’inclusió amb Ilunion Hotels @Ilunionhotels, de l’Once.

En aquesta activitat l’alumnat dels #pfiCAT va reflexionar sobre el concepte de discapacitat de manera àmplia, incloent també la discapacitat temporal, que tothom en algun moment o un altre pot patir, per exemple, si et trenques una cama i has d’anar amb crosses, una embarassada que està en un estat avançat, etc. Amb l’eslògan tots inclosos, Ilunion hotels, treballa per a la inclusió de totes les persones que treballen als seus hotels (entre el 70-80% dels seus treballadors tenen discapacitat) i dels clients de tota casuística que hi arriben.

A més a més, alumnat, professorat i membres de l’equip Històries de Vida, van poder veure algunes de les seves habitacions adaptades i gaudir d’una activitat de simulació, que consistia en tenir els ulls tapats i menjar un esmorzar com ho faria una persona amb ceguesa. Una gran experiència!!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP