PFI Challenge: 8ena sessió

Avui ha estat l’última de les vuit sessions del PFI Challenge, una aventura compartida en què tant alumnat com professorat ha viscut, après i gaudit.

A la primera sessió s’ha proposat una activitat creativa, on l’alumnat ha hagut d’elaborar un titular i un subtítol amb una imatge, d’una noticia que els agradaria llegir sobre ells, com a estudiants de PFI.

A la segona activitat proposada, després de passar per la resta de fases s’ha testejat la solució que els diferents grups han treballat. S’han fet tres rondes de testeig, primer entre alumnat del mateix grup PFI, i després amb l’ajuda d’alumnat d’altres PFI. El feedback s’ha fet amb les següents preguntes:

• Què t’ha semblat la proposta que el grup proposa per al repte?
  • Què t’ha agradat més, i què t’ha agradat menys?
  • Què trobes a faltar en la nostra proposta?

Amb aquestes preguntes, els grups han pogut validar les seves idees, modificar-les, ampliar-les o millorar-les per a la presentació de la proposta que els permetrà arribar a la final, el proper 6 d’abril.

N’estem molt contents de la feina feta i de la implicació de tots plegats!!

A continuació algunes de les imatges de la sessió d’avui:

#pfiCAT #impulsFP #SomFP