Intercanvi d’experiències: Proven RECYCLED

Els alumnes de PFI-PTT  Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic van crear una empresa per comercialitzar productes adaptant la idea d’escola verda que identifica a l’Institut.

Així, a través de donar una segona utilitat a diferents materials, van centrar-se en el cartró (que és un dels residus del dia a dia de la cantina de l’Institut) per desenvoluparar la identitat corporativa, van idear, prototipar i crear els seus propis productes, van establir els canals de distribució, van gestionar la comercialització i van atendre als clients.En aquest procés s’ha integrat el perfil d’Auxiliar de muntatge i manteniment d’equips informàtics, on els alumnes han dissenyat, creat i desenvolupant la pàgina web, definint  l’estructura i l’e-comerç com a opció de canal de distribució.

#pfiCAT #impulsFP