“Els valors de l’esport al PFI”, al Penedès

El passat dimarts 19 de març de 2024, l’alumnat PFI-PTT de Vilanova i la Geltrú del Servei territorial del Penedès amb alumnat de l’INS Joaquim Mir i de l’IMET dels perfils professionals d’auxiliar de vendes i atenció al públic (CM01), auxiliar en muntatge i manteniment d’equips informàtics (IC01) i el PFI adaptat de comerç i atenció al públic, van participar d’una jornada de cloenda dins el marc del projecte Els valors de l’esport, conjuntament amb els PFI del Penedès i amb la col·laboració de l’alumnat del CFGS d’Animació socioesportiva de l’INS Manuel de Cabanyes.

La trobada es va realitzar a la Masia d’en Cabanyes i va iniciar amb l’acollida de tots els grups de PFI del Penedès i la recollida de les respectives samarretes estampades amb el logo guanyador de les trobades anteriors.

Seguidament, l’alumnat del CFGS d’Animació socioesportiva es va encarregar de realitzar l’activitat “Aventura, natura i reptes”, que va consistir en diferents proves esportives i culturals que l’alumnat de cada PFI, per grups reduïts, va haver de superar.

Finalment, el matí va concloure amb un acte de germanor on van gaudir d’un pica-pica, lliurament de records i el parlament de la regidora d’educació Rosalía Márquez.

La jornada del dimarts va tenir com a fil conductor la convivència i la participació de l’alumnat del PFI en activitats que es relacionen amb l’esport, la vida saludable i la natura, potenciant així la relació amb l’entorn, la cooperació entre companys i l’optimisme per a tirar sempre endavant, a través del lema: “Never give up!”.