Els Valors de l’esport al PFI Manresa-Castellet

FINAL JORNADA ESPORTIVA PVE ALS PFI’S DE MANRESA I SANT VICENÇ DE CASTELLET   CURS 23-24

El passat divendres dia 1 de març, l’alumnat i el professorat dels PFI’s de les localitats de Manresa i Sant Vicenç de Castellet van participar a la jornada ludicoesportiva del projecte “Els valors en l’esport”, realitzada a la zona esportiva i al Pavelló Municipal de Sant Vicenç de Castellet.

Es va iniciar amb el repartiment de les samarretes impreses amb el logo del projecte dissenyat pel mateix alumnat. Les activitats per equips formats per l’alumnat de les diferents poblacions i diferents perfils professionals, van comptar amb la col·laboració de dinamitzadors esportius i del professorat PFI d’Activitats Esportives (AE). Aquestes, preparades per l’alumnat de l’especialitat AE han sigut: voleibol, bàsquet, futtenis, futbol sala, el joc del cementiri, jocs de taula i jocs d’habilitats. També vam poder gaudir d’un taller de zumba.

Per finalitzar la jornada, es va fer l’acte de cloenda amb el lliurament de medalles tallades a làser a càrrec dels alumnes del PFI de la família d’Informàtica i d’unes plaques commemoratives del projecte, tallades en fusta per l’alumnat de Fusteria del Guillem Catà i il·luminades per l’alumnat d’Electricitat del PFI Lacetània, que s’han lliurat a les autoritats presents. A mig matí es va gaudir d’un esmorzar saludable basat en entrepans, peces de fruita, aigua i sucs.

Aquest projecte potencia la interacció entre alumnat de diferents perfils professionals i de diferents poblacions properes a través de l’esport, una eina que serveix al professorat per treballar molts aspectes de la vida. Una segona edició, també molt ben valorada i que ha tingut una molt bona acollida i participació per part de l’alumnat i totes les persones implicades.

Agrair la presència de l’Alcalde de Sant Vicenç de Castellet, Sr. Dani Mauriz, del Regidor d’Ocupació i emprenedoria i d’Acció comunitària de l’Ajuntament de Manresa, Sr. Lluís Vidal, de la Cap del Servei de PQIP del Departament d’Educació, Sra. Olga Romero, dels directors de l’Institut Castellet i de l’Institut Guillem Catà, Sr. David Sanz i Sr. Carles Lapeña que van inaugurar la Jornada,  així com la col·laboració en tot moment dels 2 municipis de Sant Vicenç de Castellet i de Manresa, amb la cessió dels espais municipals on hem pogut desplegar el projecte al llarg de les dues trobades amb tots els participants.

Tot un èxit i segur que pel curs vinent, repetirem!!

Imatges de la Jornada