L’alumnat del PFI Vilafranca visita el World Press Photo 2022

L’alumnat del PFI Auxiliar de fabricació mecànica i d’ajust i soldadura de Vilafranca va visitar la Mostra Internacional de Fotoperiodisme, World Press Photo 2022, exposada al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. L’exposició mostra treballs escollits per la seva qualitat visual i que ofereixen diversos punts de vista sobre l’actualitat. Les comunitats indígenes, les cultures tradicionals, les qüestions identitàries, la crisis mediambiental, els conflictes bèl·lics i les protestes ciutadanes han estat les temàtiques principals.

A través de la fotografia documental, els alumnes van poder reflexionar sobre la desforestació de la selva amazònica al Brasil, les desaparicions forçades a Colòmbia, el genocidi de nens indis al Canadà, els assassinats de palestins a Gaza, el segrest massiu de noies a Nigèria, el conflicte bèl·lic a Etiòpia,  les protestes a Birmània o l’assalt al Capitoli als EEUU entre d’altres.

El Programa de Formació i Inserció (PFI) –  Pla de Transició al Treball (PTT) es duu a terme mitjançant la cooperació entre el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

Vilafranca del Penedès,  15 de novembre de 2022

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP